.About diz blog.

Foto saya
Puchong Jaya, Selangor, Malaysia
blog ini aq sediakan khas utk menceritakan mengenai seorang gadis yang diberi nama Alisya Syakura.. ikutilah blog ini utk mengetahui cerita si dia..

Jumaat, 22 Oktober 2010

.setelah sekian lama.

Hurmm. Sekian lama aku telah meninggalkan zaman persekolahan aku. Dan kini aku telah digelar sebagai siswazah. Alangkah baiknya jikalau Aqilah ambil aliran yang sama dengan aku. Haiz. Mengeluh lagi. Aku ambil bidang kedoktoran. Medik. Aqilah pula ambil undang-undang. Maklumlah dia nak sangat jadi peguam. Tapi bukan sebarang peguam. Peguam syariah tau! Moga-moga dia dapat menegakkan agama Islam kita ke arah kebenaran. Aku pula nak jadi doktor. Itulah satu-satunya hajat mama aku. “Isya, mama teringin sangat salah seorang daripada anak-anak mama menjadi doktor”. Berjayakah aku menjadi seorang doktor??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan